California dreaming - Reisverslag uit Buchten, Nederland van Christy Merry - WaarBenJij.nu California dreaming - Reisverslag uit Buchten, Nederland van Christy Merry - WaarBenJij.nu

California dreaming

Door: Miss Merry

Blijf op de hoogte en volg Christy

27 December 2015 | Nederland, Buchten

Nu de kerstdagen voorbij zijn duurt het nog maar even voordat ik mijn nieuwe avontuur tegemoet vlieg. Samen met Inge vlieg ik 29 December om 13:00 uur richting Atlanta - als er tenminste geen vertragingen of oponthoud is. In Atlanta hebben we een tussenstop van 15 uur voordat we verder vliegen naar San Diego, waar we 30 december om 10:02 uur (lokale tijd) zullen landen.

Op dit moment zijn de laatste voorbereidingen in volle gang. De laatste spulletjes worden gepakt in mijn koffer en ik bid tot god dat dit het maximum gewicht niet overschrijdt. Van verschillende mensen heb ik al afscheid genomen en het is een raar idee dat ik hen het komende half jaar niet meer zal zien. Gelukkig bestaat er zoiets als skype.

Verder kijk ik ontzettend uit naar mijn nieuwe avontuur!
Al mijn bijzondere, grappige, mooie, chique, rare, leuke, langdradige, spectaculaire en spannende verhalen kun je volgen via dit blog. Wat je zeker moet doen! Tot snel!

  • 27 December 2015 - 10:58

    Maud :

    Lief (achter)nichtje,
    Heel veel plezier in 'The States'! Geniet ervan. Een halfjaar is maar 'heel even', maar de herinnering aan dit avontuur, blijft bij je voor je hele leven! Je blog staat nu onder de knop favoriete pagina's. ;-)

  • 27 December 2015 - 11:30

    Carla:

    Hey die christy, koud krijg je het in ieder geval niet, bloed zweet en tranen heeft het me gekost. Maar je weet het komt van harte en ik wens jou een supergave, hilarische tijd in amerika. Dikke knuf

  • 27 December 2015 - 12:28

    Rebecca:

    We gaan lekker Skypen! En dan wil ik alles horen en weten van je Amerikaanse avontuur. Kusjes van trouwe lezer Rebecca

  • 27 December 2015 - 16:09

    Nel Coenen:

    Geniet van je avontuur en haal er alles uit wat mogelijk is.
    Ik zal je volgen en het adres doorgeven aan mijn collega's.
    Groetjes Nel

  • 27 December 2015 - 19:29

    Christy:

    Bedankt voor de leuke en lieve reacties!
    @Carla: het gaat om het gebaar en dat was heel lief. Dus ook al heb ik hem niet nodig, ik ben er heel blij mee!

  • 28 December 2015 - 13:24

    Elwin:

    Geniet met volle teugen van dit bijzonder half jaar!

  • 29 December 2015 - 19:51

    Wiel En Lisette:

    Finally, leaving for the States. We are looking forward to all the news in your vacation diary. In the meantime, we will take care of mam and dad, because they will surely miss you.
    If you keep us up to date about what you are doing there, we will write you, what's happening here.

  • 30 December 2015 - 02:33

    Christy:

    @Wiel&Lisette good to know you'll take care of mom and dad. I guess they are devastated so keep me up to date!

  • 30 December 2015 - 23:16

    Heidi Hintzen:

    Hoi Christy, Lees op FB dat jullie inmiddels veilig zijn geland. Nu kan jullie avontuur echt van start gaan. Wij wensen jullie een onvergetelijke tijd en morgen een supergezellige jaarwisseling in the States. Groetjes de overbuurtjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christy

Actief sinds 23 Nov. 2015
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 7172

Voorgaande reizen:

29 December 2015 - 10 Juli 2016

The American dream

Landen bezocht: